چه کسی قاضی است؟ مردم یا رئیس جمهور؟

 چه کسی باید قضاوت کند؟  

نمیدانم این همه ادعای احمدی نژاد ازکجاست ولی میدانم کارشناس واقعی ملتی است که نه حقوق بگیر دولت است نه دستش به جای میرسد ،کارشناس مردم هستند کارشناس من هستم، که به عنان یک زن .مادر .شهروند صبح بااندک خرجی با نا امیدی به بازار میروم وقیمتنان گوشت برنج و... میبینم که از سال های قبل چند برابر شده است سیر چینی گلابی چینی برنج پاکستانی لباس تایوانی کفش چینی و...را میبینم وبه عنوان یک ایرانی ... 

اندوهگین میشوم میدانم که این یعنی رکود صنعت روکود کشاورزی و وابستگی بیشتر کارشناس پسر من است که بعدازگرفتن مرد هنوز بیکار است دوستانش کارشناس هستند که روز را به شب میرسانند به امید اینکه کاری پیدا کنند کارشناس دختر من است که بیرون از خانه امنیتی ندارد کارشناس خواهر من است که سال به سال برای اجاره ی خانه بیشتروبیشتر پول می دهد کارشناس پسر کوچک من است که وقتی به خیابان میرود دلهره ی این را دارم که با وجود مواد مخدر ارزان منحرف نشود کارشناس بچه های فامیل من است که اگردرکارخانه ی کار میکردند بیکار شده اند کارشناس دختر همسایه ی من است که دراثر سرخوردگی ازطلاق دست به خودکشی میزند کارشناس خودمن هستم که وقتی پیشرفت کشورهای دیگر را میبینم که همه سردمدارن به فکر پیشرفت ومنافعی کشور خودشان هستند غصه میخورم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد