اندر فواید تقلب کردن!

اندر فواید تقلب کردن!

تقلب کردن انواع بیشماری دارد که نیکوتر و پسندیده تر و البته پر فایده تر از همه،همانا تقلب سر جلسه امتحان است. محققان(هم  کلاسی های بنده) برای این نوع تقلبn فایده (n میل می کند به∞) می شمارند.ذکر10_n تای آن در این محفل نمی گنجد وما فقط به ذکر 10 عدد بسنده می کنیم.

فایده ی اول: یادگیری سر جلسه امتحان. این نوع یادگیری از روش های بسی مدرن و پیشرفته می باشد که به دست دانش آموزان عزیز ابداع شده است. در این روش شما به جا ی این که در خانه خودکشی کنی و کتاب را هفت دور بزنی،نگاهی اجمالی و مختصر به کتاب انداخته و خود را به جلسه ی امتحان می رسانی و یادگیری مابقی درس را به سر جلسه موکول می کنی.

فایده دوم:همان طور که می دانید بزرگان گفته اند:(و شاوروا فی الامور) واین بدان معناست که مشورت کردن امری آسمانی است وبسیار توصیه شده است. امتحان هم که کاری الکی نمی باشد،مشورت نکرده بخواهی انجامش دهی!!

فایده ی سوم:انجام امر بسیار نیکو هدیه دادن وهمانا تو از چیزی که بسیار دوست می داری (پاسخ سوال ها) می بخشی.واگر معلمتان گفت :(تقلب دزدی است و گناه دارد.)چنین عنوان دارید:(طرف خودش راضی است.) وبا اشاره به این فایده، ادامه دهید:(تازه، ثوابش را هم می برد.)

فایده ی چهارم:روشی مناسب برای بروز استعداد و توانایی خارق العاده ی ذاتی!به گونه ای که علاوه بر معلم گرامی، عده ی کثیری از دانش آموزان هم اصلا به تقلب شما پی نبرند و شما را هما نا بچه مثبت انگارند.

فایده ی پنجم:ایجاد دوستی و صمیمیت بین دانش آموزان به نحوی که همه رفیق جون جونی همدیگر می شوند.

فایده ی ششم:کسب نمره ی خوشگل 20 ،خوشحال کردن دبیر گرامی ،ایجاد انگیزه در ایشان برای تدریسی قوی تر وبه نوعی نخبه نشان دادن جو کلاس!

فایده ی هفتم:خوب،مگر کمک کردن به بغل دستی چه اشکالی دارد؟

فایده ی هشتم: صرفه جویی دروقت.انرژی وهمچنین وقتت را بیهوده برای خواندن (با عذر خواهی از محضر دروس نام برده) دروس چرت وپرتی همچو:آمادگی دفاعی،تئوری ورزش و... تلف نمی کنی ودر عوض چند تا دونه بیشتر تست کار می کنی.

فایده ی نهم:جلسه امتحان را به فضایی با نشاط وتهی از استرس تبدیل می کند وآدم فکر می کند که گویا به پیک نیک رفته است.

فایده ی دهم:خرخون شدن در آخر ترم وکسب معدل بالا.دانش آموزانی که از این فایده بهره می برند،چنین اظهار می دارند که چون سر امتحان ترم از الهامات غیبی خبری نیست بیا این آخر ترمی همچو حیوانی نجیب (خر) درس بخوان!

واما...

ما هرچه تو گوش عقلاو معلما و خرخونا خوندیم که بابا جان تقلب این همه مزیت دارد کارساز نبود که نبود.بپا یه هو مچتو نگیرن.

حال دوست دارم کامنت بزاری بگی حق با کیست.با عقلا و معلما و خرخونا یا با محققان کلاس ما؟؟؟ 

نویسنده: ع.حشمتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد